op5 Monitor – Raporty

Raportowanie już dawno nie było tak proste. op5 Monitor pozwala nam na szybkie stworzenie dwóch głównych typów raportów :

  • Raport dostępności usług
  • Raport SLA

Raport dostępności usług

Raport bazuje na jednej lub wielu usługach, wybieranych z kreatora raportu. Raportować możemy również całe serwery jak i ich grupy. Celem raportu jest dostarczenie informacji o jakości usług w odniesieniu do dowolnego okresu czasu.

Tworząc raport dodatkowo wybieramy takie parametry jak:

  • okres raportowania
  • politykę czasową ( tylko godziny 8-16, godziny nocne )
  • sposób traktowania przerw serwisowych
  • wyświetlanie wszystkich problemów lub tylko tych ze statusem Hard
  • załączenie szczegółowych wykresów Performance Graph

Raport usług typu SLA

Ocena jakiści usług w odniesieniu do wskaźników SLA to temat ważny dla nas wszystkich. op5 Monitor posiada wbudowany szablon raportu pozwalający uzyskać informację o poziomie SLA dla naszej infrastruktury lub usług dzierżawionych. Raport SLA ma dwie charakterystyczne cechy: jakość usług odnoszona jest do pełnego miesiąca kalendarzowego oraz dla każdego miesiąca mamy możliwość określenia poziomu odniesienia.

Wypełnione pole oczekiwanego poziomu SLA dla miesiąca pozwala lepiej zaobserwować odstępstwa w jakości usług.

Wszystkie pozostałe pola raportu SLA są tożsame z raportem dostępności.

Pobierz program op5 Monitor za darmo

Pobierz program op5 Monitor za darmo

Pobierz program op5 Monitor za darmo